Su chi serbit:

1 chilu de còscia de sirbone
5 dl de binu ruju
100 g de olia niedda pitica
pedrusèmene
2 arrogheddos de àgiu
1 chibudda
1 piberoneddu aspidòre
ògiu
sale a pedra, sale
pìbere

Ingredienti:

Un kg circa di coscia di cinghiale
5 dl di vino rosso
100 g di olive nere piccole
prezzemolo
2 spicchi di aglio
1 cipolla
1 pezzetto di peperoncino piccante
olio
sale grosso, sale
pepe

Aprontu:

Segare a tancheddos mannos sa petza pro dda pònnere in un’ischivedda in paris a s’àgiu iscorgioladu e segadu a metade, su binu, pìbere e una piticada de sale a pedra. Carrargiare totu e fàghere pasare dae 2 a is 6 oras, murighende calicuna borta. In unu tianu callentare bator culleras de ògiu e fàghere arrubiare sa chibudda segada a piticu.

Aunire sa petza isgutada bene e coghinare a fogu mèdiu pro 20 minutos finas a cando su binu est isvaporadu. Immoe bastat a agiunghere su piberoneddu e sighire pro un’ora murighende totu. A 10 minutos de s’acabu agiunghere s’olia.

Preparazione:

Tagliate a cubetti grandi la carne, raccoglieteli in una terrina insieme all’aglio sbucciato e tagliato a metà, il prezzemolo spezzettato, il vino, un pizzico di sale grosso e alcuni grani di pepe pestati. Coprite e lasciate riposare da 2 a 6 ore, mescolando di tanto in tanto. In un tegame scaldate quattro cucchiai d’olio, insaporitevi la cipolla tritata e fatela rosolare.

Unite la carne ben sgocciolata e cuocete a fuoco moderato per circa 20 minuti, fino a quando il vino sarà evaporato. Aggiungete il peperoncino e proseguite per un’ora mescolando ogni tanto. Aggiungere a 10 minuti dalla fine le olive e servire.